مدل لباس

مدل لباس | جدیدترین مدل لباس زنانه و مردانه

مدل لباس

مدل لباس | جدیدترین مدل لباس زنانه و مردانه

مدل لباس, مدل مانتو, مدل کفش, مدل لباس شب, مدل لباس مجلسی, مدل لباس عروس, مدل پیراهن, مدل شلوار, مدل لباس نامزدی

  • ۰
  • ۰

مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴

هر وقت سراغ کمد لباس‌های‌تان می‌روید فکر می‌کنید  جای یک دست کت و دامن در کمد لباس‌های شما خالی است؟ خب کت و دامن از آن دست انتخاب هایی است که برخلاف لباس‌های دیگر می‌توانید بارها و بارها و در مراسم و مهمانی​های زنانه مختلف از آن استفاده کنید و هر بار هم کاملا متفاوت ظاهر شوید. فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. البته طبیعی است وقتی سراغ کت و دامن می‌روید باید از خودتان انتظار ظاهری کاملا اسپرت و به غایت وزین داشته باشید.

مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴

وقتی لازم است در مراسمی با ظاهری اسپرت شرکت کنید، دور کت و دامن‌های یک رنگ را خط بکشید. با فرض داشتن یک کت و دامن هم‌رنگ این بار فقط به یک دامن یا کت تک نیاز دارید تا به ظاهری کاملا متفاوت برسید.

پیشنهاد می‌کنیم به تغییر رنگ کت‌تان فکر کنید. یک کت رنگ روشن همان چیزی است که شما برای اسپرت پوش شدن نیاز دارید. این بار دقت کنید یقه کت‌تان بلندتر باشد تا شومیزی که قرار است زیر آن بپوشید بیشتر به چشم بیاید البته کت‌های تک دکمه شما را به نتیجه بهتری خواهد رساند.

بهتر است رنگ شومیزتان را با دامن‌تان هماهنگ کنید. این ترکیب نظم بیشتری به ظاهر شما می‌دهد. یک رنگ متضاد مثل مدل پیشنهادی ما دقیقا همان چیزی است که برای اسپرت به‌نظر آمدن ظاهرتان به آن نیاز دارید.

یقه بلند کت شما فقط به یک گردنبند بلند نیاز دارد اما این بار دست‌تان برای انتخاب باز است، شما قرار است اسپرت بپوشید بنابراین لازم نیست دنبال مدل‌های ظریف باشید.

اگر کت‌ رنگ روشن مثل مدل پیشنهادی ما را انتخاب می‌کنید، بهتر است سراغ دامن‌های تک رنگ بروید. چنین انتخابی باعث می‌شود تا اسپرت بودن ظاهر شما بیشتر به چشم بیاید.

اینکه کیف بزرگ را انتخاب می‌کنید یا کوچک به خودتان بستگی دارد اما بهتر است رنگ کیفتان هم طیف از رنگ‌ کتی که می‌پوشید باشد نه دامن!

یک کمربند رنگی البته همچنان باریک و در رنگی کاملا متضاد می‌تواند روی اسپرت بودن ظاهر شما بیشتر تاکید کند.

اسپرت پوشیدن دست شما را برای انتخاب کفش‌های عروسکی تخت یا پاشنه بلند باز می‌گذارد. اما بازهم بهتر است سراغ کفشی بروید که طیفی از رنگ کت شما باشد نه دامن‌تان!

مدل کت و دامن و مدل لباس مجلسی

مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴مدل کت و دامن گیپور مجلسی ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴

  • ۹۴/۰۱/۲۴
  • حمید لک

مدل کت و دامن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی