مدل لباس

مدل لباس | جدیدترین مدل لباس زنانه و مردانه

مدل لباس

مدل لباس | جدیدترین مدل لباس زنانه و مردانه

مدل لباس, مدل مانتو, مدل کفش, مدل لباس شب, مدل لباس مجلسی, مدل لباس عروس, مدل پیراهن, مدل شلوار, مدل لباس نامزدی

  • ۰
  • ۰

جملات زیبای عاشقانه برای وجود عشق

ای بودنت همه شوق
بپیچ بر من
بپیچ بر قامت صدساله غم
که دگر…
انتظار بی معنی ست

***

حس بودنت
قشنگترین حس دنیاست
تو که باشی
هر روز را نه!
هر ثانیه را عشق است…

***

خوبی بودنت اینه‌ که حتی توی دعوا هم صدات بهم آرامش میده
همین که هستی و باهام بحث میکنی می فهمم برات هنوز مهمم
همین واسم خوبه

***

جملات عاشقانه برای بودنت و وجودت و مرسی برای بودنت کنارم

بودنت یک جور
نبودنت یک جور…
با تو تمام بلاتکلیفی‌ ها را
تجربه کردم!

***

مطلب مشابه: دلنوشته عاشقانه

چای را که آوردی

خودت هم بنشین

من چای را

قند پهلو دوست دارم

***

و اگر می‌‌ نویسم، دوست دارم بدانی

در خلأ دنیای بی‌‌ جاذبه از نبودنت، عجیب معلقم

می‌ چرخم و می‌‌ چرخم و می‌ چرخم

و در چشم‌ های ناباور یک سرگردان دلتنگ

کسی‌ را می‌ بینم شبیه خودم

که هنوز عاشق کسی ست شبیه تو

وجودی سایه‌ وار و حضوری کمرنگ

حضوری بسیار بسیار کمرنگ

که نوشتن برایش منصرف می‌ کند مرا

از مرگ و نبودن

***

متن و عکس نوشته برای وجودت عشقم

تو با عشق موندی کنارم که من

یه جایی تو این زندگی گل کنم

تو رو دوست دارم همین کافیه

یه دنیا رو با تو تحمل کنم

***

جملات عاشقانه برای بودنت و وجودت و مرسی برای بودنت کنارم

همیشه دوستت دارم را نباید گفت

گاهی دوستت دارم را باید

نامه …

شعر …

قصه نوشت

گاهی دوستت دارم را باید نگاه شد

آغوش گرم شد

گاهی دوستت دارم را باید اشاره شد

قهوه ریخت

هدیه داد

***

تو بهترین هدیه خدا و دلیل زندگی منی

برای تموم لحظاتمون ازت ممنونم

و همیشه دوست دارم بهترینم

***

بودنت را بارها و بارها از خدا خواستم. امروز که در آغوش تو جای خوش نموده ام، گویا خداوند مراد دل من را برآورده کرده است. آنقدر سفت و محکم در آغوشت خودم را جای می دهم که هیچ زمین لرزه ای هم نتواند میان ما جدایی اندازد.

***

جملات عاشقانه برای بودنت و وجودت و مرسی برای بودنت کنارم

نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست. تو که باشی، می توان عشق را به عینه دید. بودنت خودِ خودِ عشق است؛ عشق جانم. پس بمان و با بودنت زندگی مان را گلستان کن.

***

نه طبقِ مُد دوستت دارم

نه به حکم سنت !

همه چیز بنا بر فطرت است

” خوب ها ” دوست‌ داشتنی‌ اند

مثل تو

***

دوست داشتن آدم‌ ها را

می‌ توان از توجه آنها فهمید !

وگرنه حرف را که همه می‌ توانند بزنند …

  • ۰۱/۰۹/۱۱
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی